اخبار استقلال

ستاره استقلال، کابوس الهلال!/ ۱۰ سال از آن روز تاریخی گذشت…

ستاره استقلال، کابوس الهلال!/ ۱۰ سال از آن روز تاریخی گذشت...

الهلال که این روزها به جرات می‌توان گفت بهترین تیم باشگاهی منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود و با خریدن نیمار برزیلی نیز قطعا با قدرت بیشتری در لیگ قهرمانان حاضر خواهد شد، یکی از تیم‌هایی است که با نساجی مازندران همگروه شده و قطعاً نماینده کشورمان کار سختی را مقابل آبی پوشان عربستانی خواهد داشت اما نکته مهم اینجاست که اتفاقاً الهلال و طرفدارانش از مهدی رحمتی خاطره فوق العاده تلخی دارند.

فرحمتی جدا از اینکه همراه با استقلال از اواخر زمستان سال ۹۶ تا اواسط بهار سال ۹۸ توانست سه بار الهلال را شکست بدهد، در فروردین سال ۱۳۹۲ همراه با آبی‌پوشان تهرانی راهی عربستان شد تا در شهر ریاض به مصاف الهلال برود. رحمتی در آن مسابقه درخشش بسیار زیادی داشت و استقلال توانست الهلال را در ریاض با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد. شکستی که برای نماینده مغرور عربستان فوق العاده سنگین بود چون تا آن زمان هرگز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان یا جام باشگاه‌های آسیا در خانه خود مغلوب استقلال یا پرسپولیس نشده بود ولی استقلال چنین کار بزرگی را انجام داد و پیروزی‌اش بازتاب رسانه‌ای وسیعی در رسانه‌های عربی حوزه خلیج فارس داشت. البته الهلالی‌ها یک بار هم در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در ریاض مغلوب نیزذوب آهن شده‌اند که برایشان بسیار گران تمام شد.

حالا همان دروازه‌بانی که بالغ بر ۱۰ سال قبل نقش موثری در شکست خانگی الهلال داشت، به عنوان سرمربی نساجی تیمش را به مصاف عربستانی‌ها می‌فرستد و امیدواریم دوباره شاهد ناکام شدن الهلال و البته همه تیم‌های عربستانی مقابل نمایندگان ایران باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا